ترامپ: رابطه‌ام با نتانیاهو خوب است/ اگر دخالت نمی‌کردم، اسرائیل نابود می‌شد/ می‌توانم اسرائیل را از حمله به لبنان بازدارم

اقتصادنیوز جمعه 29 خرداد 1405 - 14:29
اقتصادنیوز: ​ رئیس جمهور آمریکا گفت: می‌توانم اسرائیل را از حمله به لبنان بازدارم، زیرا آن‌ها به من احترام می‌گذارند و به حرف من گوش می‌دهند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، دونالد ترامپ رئیس دولت تروریستی ایالات متحده در مصاحبه با آکسیوس گفت: رابطه من با نتانیاهو خوب است، اما باید او را کمی منطقی‌تر نگه داریم.

وی افزود: می‌توانم اسرائیل را از حمله به لبنان بازدارم، زیرا آن‌ها به من احترام می‌گذارند و به حرف من گوش می‌دهند.

ترامپ همچنین باز هم گفت اگر دخالت نمی‌کردم، اسرائیل نابود می‌شد.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.