کوهی: هنوز قراردادی با سپاهان امضا نکرده‌ام

خبرگزاری تسنیم جمعه 29 خرداد 1405 - 14:21
مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید که هنوز قراردادی با باشگاه سپاهان امضا نکرده است.

ابوالفضل کوهی در خصوص وضعیتش برای فصل آینده و اینکه گفته می‌شود با باشگاه سپاهان قرارداد امضا کرده است، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: واقعیت این است که از این باشگاه پیشنهاد دارم، اما با توجه به اینکه تحت قرارداد باشگاه استقلال خوزستان هستم، صحبتی با سپاهان انجام نداده‌ام. فقط این را می‌دانم که مدیران دو باشگاه با یکدیگر مذاکره کرده‌اند، ولی هنوز قراردادی با سپاهان امضا نکرده‌ام.

کوهی خاطرنشان کرد: جدا از سپاهان، چند پیشنهاد دیگر هم دارم. برای من مسائل فنی در اولویت قرار دارد و دوست دارم به تیمی بروم که سبک بازی‌ام به آن تیم بخورد و بتوانم بازیکن تاثیرگذاری باشم. دوست ندارم به تیمی بروم که فرصتی برای بازی پیدا نکنم.

کوهی در مورد عملکرد خود در فصل گذشته یادآور شد: از یک مصدومیت سنگین دوباره به میادین برگشتم و به دلیل پارگی رباط صلیبی 11 ماه از فوتبال دور بودم. پزشک جراحم تصمیم گرفت رباط مصنوعی در زانویم بگذارد و این باعث می‌شود که درصد آسیب دیدگی دوباره بسیار کم شود ولی مدت زمان دوری از میادین را بیشتر می‌کند. فکر می‌کنم بعد از بازگشت به میادین عملکرد خوبی داشتم و خدا را شکر می‌کنم که مصدوم نشدم.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.