ترامپ: روی ایران بمب بریزم تنگه هرمز به طور خودکار بسته می‌شود! / این کار باعث رکود جهانی می شود

اقتصادنیوز جمعه 29 خرداد 1405 - 12:51
اقتصادنیوز: رئیس جمهور آمریکا گفت: تنگه هرمز باز نخواهد بود و ماه‌ها نفت نخواهیم داشت. تا وقتی که بمب می‌ریزی، آن تنگه به طور خودکار بسته می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در گفت‌وگو با اکسیوس درباره ایران گفت: تنها راهی که می‌توانم سخت‌گیرانه‌تر عمل کنم این است که دو یا سه هفته دیگر آنجا بمانم و همچنان به شدت هرچه تمام‌تر آن‌ها را بمباران کنم، اما آن کار چه نتیجه‌ای برای ما دارد؟

وی افزود: تنگه هرمز باز نخواهد بود و ماه‌ها نفت نخواهیم داشت. تا وقتی که بمب می‌ریزی، آن تنگه به طور خودکار بسته می‌شود.

ترامپ گفت: این از آن دست مسائلی است که می‌تواند باعث یک رکود جهانی شود.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.