درخواست رسمی فولاد از بازیکنان برای تعدیل مبالغ قرارداد

خبرگزاری تسنیم جمعه 29 خرداد 1405 - 10:21
باشگاه فولاد خوزستان درصدد است مبالغ قرارداد بازیکنان را برای فصل آینده تعدیل کند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه فولاد خوزستان به دلیل شرایطی که در چند ماه اخیر با آن مواجه شده است، تصمیم دارد مبلغ قرارداد بازیکنان را کاهش کند. با توجه به خسارتی که کارخانه فولاد در جنگ تحمیلی سوم با آن مواجه شد، مدیران فولاد قصد دارند برای فصل آینده مبالغ قرارداد بازیکنان را کمتر کنند.

باشگاه فولاد به صورت رسمی از تمامی بازیکنانی که با این باشگاه قرارداد دارند، درخواست کرده مبالغ قراردادهایشان را برای فصل آینده کمتر کنند. این پیغام در گروه اعضای تیم فولاد از سوی باشگاه ارسال شده و این در حالی است که برخی از بازیکنان فولاد موافق کاهش مبالغ قراردادهایشان نیستند.

طبق پیگیری‌ها سقف قرارداد باشگاه فولاد برای فصل آینده 20 میلیارد تومان است.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.