صدور مجوز اعزام برای زنان بسکتبال با ویلچر

ورزش سه چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 10:44
با تصویب هیات رییسه کمیته ملی پارالمپیک، تیم بسکتبال با ویلچر بانوان ایران جواز حضور در پنجمین دوره بازی‌های پاراآسیایی آیچی-ناگویا را کسب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دویست و سی و ششمین نشست هیات رییسه کمیته ملی پارالمپیک صبح امروز به ریاست غفور کارگری، رئیس کمیته ملی پارالمپیک، برگزار شد. در این نشست، با تصویب اعضای هیات رییسه کمیته ملی پارالمپیک، تیم بسکتبال با ویلچر بانوان ایران می تواند در پنجمین دوره بازی‌های پاراآسیایی آیچی-ناگویا حضور پیدا کند.

بر اساس مصوبه پیشین هیات رییسه، اعزام ورزشکاران زن به بازی‌های پاراآسیایی ناگویا در رشته‌های انفرادی منوط به برخورداری از شانس کسب جایگاه چهارم و بالاتر بود. با این حال، اعضای هیات رییسه در نشست صبح امروز با بازنگری در این سیاست، مقرر کردند رشته‌های تیمی بانوان نیز در صورت برخورداری از شانس قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر بازی‌ها، امکان اعزام به ناگویا را داشته باشند.
بر همین اساس، تیم بسکتبال با ویلچر بانوان ایران، جواز حضور در پنجمین دوره بازی‌های پاراآسیایی آیچی-ناگویا را دریافت کرد.

پنجمین دوره بازی‌های پاراآسیایی آیچی-ناگویا از ۲۶ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۵ (۱۸ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۶) با حضور حدود چهار هزار ورزشکار از ۴۵ کشور آسیایی، در ۱۸ رشته ورزشی و به میزبانی شهر ناگویا در استان آیچی ژاپن برگزار خواهد شد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.