بازگشت‌ اولین بازیکن خارجی پرسپولیس

همشهری آنلاین چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 10:37
دنیل گرا مدافع راست مجارستانی تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته به ایران برگشت.

به گزارش همشهری آنلاین، مدافع راست پرسپولیس، پس از انجام هماهنگی‌های لازم و پشت سر گذاشتن مراحل سفر، شب گذشته وارد ایران شد تا در تمرینات این تیم شرکت کند.

این بازیکن خارجی پس از حضور در تهران، خود را به کادر فنی معرفی خواهد کرد و عصر امروز با حضور در محل تمرین، در اختیار کریم باقری قرار می‌گیرد.

گرا در شرایطی به ایران آمد که پرسپولیس برنامه آماده‌سازی خود برای بازی‌های تورنمنت سه جانبه را آغاز کرده و کادر فنی امیدوار است با حضور بازیکنان خود، روند هماهنگی و آماده‌سازی تیم، با سرعت بیشتری دنبال شود و گرا نیز با شرایط خوب بدنی و روانی در تمرینات گروهی شرکت کند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.