فوری/ ایران حمله به اهداف آمریکایی را آغاز کرد

اقتصادنیوز چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 04:39
اقتصادنیوز:حملات موشکی در پاسخ به اقدام تجاوزکارانه ارتش تروریستی آمریکا آغاز شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، دقایقی قبل، نیروهای مسلح ایران حملات موشکی و پهپادی خود به اهداف آمریکایی در منطقه را آغاز کردند.

قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص) اعلام کرد:

در پاسخ به تجاوز ارتش تروریست آمریکا در مناطقی از جنوب کشور به بهانه واهی سقوط بالگرد خود، برخی از پایگاه های آمریکا در منطقه هدف هجوم قدرتمند ارتش قهرمان جمهوری اسلامی و دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.

ارتش جنایتکار آمریکا بداند در صورت تکرار تعرض به جمهوری اسلامی ایران، حملات سهمگین و گسترده تر علیه بانک اهداف تعیین شده در منطقه انجام خواهد شد.

به گزارش تسنیم، این حملات در پاسخ به تجاوز ارتش تروریستی آمریکا به نقاطی در جنوب کشورمان صورت گرفته است.

ارتش تروریست آمریکا، ساعاتی قبل به بهانه ساقط شدن بالگردشان در تنگه هرمز، چندین حمله به مناطق جنوبی ایران ازجمله قشم، جاسک، سیریک و بندرعباس انجام داد.

اخبار تکمیلی منتشر خواهد شد...

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.