سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: امیدوارم که عقب‌نشینی نکنیم چون آمریکا از حمایت از رژیم صهیونیستی عقب نشینی کرده است

خبرآنلاین سه شنبه 19 خرداد 1405 - 23:23
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ضربات کوبندۀ ایران به رژیم‌صهیونیستی نشان داد آمریکا حداقل در ظاهر از حمایتش نسبت به اسرائیل عقب‌نشینی کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در پخش زنده شبکه سه، با تاکید بر اینکه «امیدوار عقب‌نشینی نکنیم» گفت: «هر وقت ما عقب‌نشینی کرده‌ایم، دشمن جلوتر آمده است . برخی از عقب‌نشینی‌های ما در حوزه دیپلماسی در دوره گذشته هم آنها را بیشتر امیدوار کرده است. در مقابل هر وقت که مقتدرانه ایستاده‌ایم، پیشرفته و نتایج بهتری گرفته‌ایم.

وی با اشاره به حملات اخیر ایران به رژیم صهیونیستی، گفت: «در ماجرای لبنان و بعد از ضربات کوبنده‌ای که به رژیم‌صهیونیستی زدیم، مشخص شد که آمریکا حداقل در ظاهر از حمایتش نسبت به اسرائیل عقب‌نشینی کرده است».

رضایی تاکید کرد: «مقاومت همیشه جواب داده است».

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.