لیگ دسته اول فوتبال؛ نساجی به صعود نزدیک شد، صنعت نفت از صعود فاصله گرفت + فیلم

ایرنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 21:05
تهران- ایرنا- در آغاز هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال، نساجی با پیروزی برابر شناورسازی به صدرنشینی ادامه داد و امیدهای صنعت نفت برای صعود با کسب دومین شکست متوالی کمرنگ‌تر شد.

به گزارش ایرنا، هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان امروز سه‌شنبه با برگزاری ۷ دیدار آغاز شد.

تیم فوتبال نساجی موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر شناورسازی قم را شکست دهد و با ۵۹ امتیاز جایگاهش را در صدر جدول حفظ کند.

در دیگر بازی، صنعت نفت آبادان پس از شکست هفته گذشته مقابل مس شهربابک، این هفته هم یک باخت دیگر را تجربه کرد تا کار این تیم برای قرار گرفتن در بین ۲ تیم اول جدول برای صعود سخت‌تر شود.

صنعت نفت امشب برابر پارس جنوبی جم ۲ بر صفر شکست خورد تا فاصله این تیم با صدر به ۱۳ امتیاز برسد.صنعت نفت با این شکست، ۴۶ امتیازی و در رده سوم باقی ماند.

سایپا نیز در یک دیدار حساس به مصاف هوادار رفت و با تساوی بدون گل متوقف شد. سایپا با این تساوی ۴۶ امتیازی شد. این اولین تساوی ساپیا پس از ۲ برد متوالی بود تا فاصله این تیم با منطقه صعود بیشتر شود.

در سایر بازی‌ها، فرد البرز ۶ بر صفر نود ارومیه را شکست داد، بعثت کرمانشاه با یک گل مقابل کارا گستر به پیروزی رسید و نیروی زمینی مقابل آریوی اسلامشهر به تساوی بدون گل رسیدند. در بازی مس کرمان و نفت و گاز گچساران نیز توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و دو تیم به تساوی صفر- صفر رضایت دادند.

هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال، فردا (چهارشنبه ۲۰ خرداد) با انجام ۲ بازی باقی‌مانده به پایان می‌رسد. مس شهربابک تیم دوم جدول و از مدعیان صعود مهمان داماش گیلان است و پالایش نفت بندرعباس مقابل شهرداری نوشهر به میدان می‌رود.

00:00
00:00
Download

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.