۳۰ پرنده آسیب دیده شامل عقاب طلایی و دشتی، دلیجه، سارگپه، بوف و شاه بوف که توسط دوستداران طبیعت به اداره کل حفاظت محیط زیست همدان تحویل شده بودند، روز سهشنبه (۱۹ خرداد ۱۴۰۵) رهاسازی شدند.
آقای شیردره مسئول مرکز تیمار و بازپروری پرندگان شکاری همدان که به طور داوطلبانه این کار را انجام میدهد، هریک از این پرندهها را پس از تحویل از اداره محیط زیست، حداقل ۲ سال نگهداری و درمان میکند و حالا میتوانند دوباره به محیط طبیعی زندگی خود برگردند.
منبع خبر "
خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.