به گزارش همشهریآنلاین، عملا به ایران باختیم. رستورانها خالی، مدرسهای در کار نیست و خواب و خوراک نداریم. ۲ یا ۳ سال است که اسرائیل پیروز میدان نیست.
به گزارش همشهریآنلاین، عملا به ایران باختیم. رستورانها خالی، مدرسهای در کار نیست و خواب و خوراک نداریم. ۲ یا ۳ سال است که اسرائیل پیروز میدان نیست.