تلاش محور آمریکایی-صهیونی برای ایجاد معادله لبنان در برابر تسلیم ایران

خبرگزاری مهر دوشنبه 11 خرداد 1405 - 18:08
آمریکا و رژیم صهیونیستی بعد از شکست پروژه تسلیم جمهوری اسلامی ایران  و محور مقاومت از مسیر مذاکره  و عدم موفقیت در آزادسازی تنگه هرمز تلاش کردند معادله لبنان در برابر تسلیم را حاکم کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس گزارش منبع آگاه امنیتی در تهران، آمریکا و رژیم صهیونیستی بعد از شکست پروژه تسلیم جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت از مسیر مذاکره و عدم موفقیت در آزادسازی تنگه هرمز به منظور تشدید فشار بر مقامات تهران و بهره‌جویی از فرصت توقف آتش، با توسعه حجم حملات در جبهه لبنان و غزه تلاش کردند معادله لبنان در برابر تسلیم را حاکم کنند.

برآورد آمریکایی‌های آن بود که تصرف جنوب لبنان و پیشروی از خط زرد در غزه به موازات تداوم محاصره دریایی، فشار را بر ایران افزایش داده و ایران را وادار به اصلاح محاسبه و پذیرش تسلیم می‌کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.