صابر ابر روی صحنه می‌رود

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 13:50
صابر ابر این روزها در تدارک اجرای تازه‌ترین نمایش خود است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، پروژه‌ی «خون‌بَس»، سومین اپیزود از تریلوژیِ «به صرفِ بورش و خون» است که پس از دو تک‌گویی از صابر ابر و الهام کردا، این‌بار با مجموعه‌ای از بازیگران تازه از گروه «سکوتِ گوشت» روی صحنه خواهد رفت.

در توضیح این نمایشنامه که متن آن را صابر ابر و بهزاد آقاجمالی نوشته‌اند، آمده است: «امید، آن چیزی نیست که باید فروخته شود.

امید، تمامِ آن چیزی‌ست که باید زندگی کرد.

نجاتِ انسان روی زمین فقط با محبت ممکن است، نه امید.

محبت، چیزی‌ست که همین امروز، همین حالا، وقتِ هدیه‌دادنِ آن است.»

صابر ابر پیش‌تر دو نمایش «امشب به صرف بورش و خون» و «امشب به صرف بورش بدون خون به میزبانی نازنین» را در پردیس تئاتر و موسیقی دکر (باغ کتاب) روی صحنه برده است. متن هر دو نمایش را مهدی یزدانی خرم نگاشته بود و در نمایش اول فاطمه نقوی و در نمایش دوم، الهام کردا ، صابر ابر را همراهی می‌کردند.  

اجرای نمایش «امشب به صرف بورش و خون» با آمار مخاطب ۸۴۳۳۷ هزار تماشاگر و ۳۴۰ اجرا پس از دو سال متوالی به کار خود پایان داد.

همچنین قسمت دوم این سه‌گانه با نام «امشب به صرف بورش بدون خون به میزبانی نازنین» با ۳۵۹۰۰ هزار تماشاگر و ۱۶۵ اجرا در سال ۱۴۰۴ پایان یافت.

عوامل و اطلاعات «خون‌بَس» به زودی اعلام خواهند شد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.