هاجر صفرزاده روز دوشنبه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با رای مردم به عنوان بانوی پارالمپیکی ایران در سال ۱۴۰۴ انتخاب شدم و این بسیار برایم مهم است. تمام تلاش و تمرکزم را برای سربلندی ایران عزیز و اهتزاز پرچم کشور گذاشتم و خوشحالم که تلاشهای من توسط مردم دیده میشوند. این انتخاب به من انگیزه لازم را برای تلاش بیشتر در ادامه زندگی قهرمانی خواهد داد.
دارنده نشان نقره پارالمپیک ادامه داد: البته این رای علاوه بر انگیزه، توقع را نیز از من بیشتر خواهد کرد؛ امیدوارم با کسب مدالهای زرین پاسخ حمایت مردم عزیز ایران را بدهم. بازیهای آسیایی ناگویا یکی از مهمترین آوردگاههای من در سال ۱۴۰۵ است و در آن برای کسب نشان زرین تلاش خواهم کرد.
ملیپوش پارادوو میدانی گفت: رقیب کوبایی من که یک نابغه در پارادوومیدانی جهان به شمار میرود در المپیک پاریس با مدال طلا خداحافظی کرد. من به دنبال آن هستم تا با تمرکز بر روی تمرینات به بهترین نتیجه ممکن در پارالمپیک ۲۰۲۸ برسم. هدف اصلی من کسب طلای پارالمپیک است.
صفرزاده با اشاره به تشکیل فدراسیون پارادوومیدانی عنوان کرد: این یک تدبیر بسیار خوب و موثر از جانب احمد دنیامالی و وزارت ورزش و جوانان بود. دوومیدانی در پارالمپیکها بیشترین مدال را کسب کرده و اکنون نیز صاحب یک تشکیلات مستقل است، تشکیلاتی که تمرکز را بر روی این رشته خواهد گذاشت. بیتردید نتیجه چنین تصمیمی در آینده چشمگیر خواهد بود.
بانوی پارالمپیکی ایران با اشاره به حضور رئیس جمهور در جمع برترینهای ورزش گفت: دکتر مسعود پزشکیان با حضور در جمع قهرمانان ایران نشان داد یک شخصیت ورزش دوست و حامی ورزش است. حضور رئیس قوه مجریه در مراسم اختتامیه جشن «قهرمان ایران» برای ورزشکاران بسیار دلگرم کننده و روحیهبخش بود.














