اظهارات بقایی درباره نحوه آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده ایران

اقتصادنیوز دوشنبه 11 خرداد 1405 - 11:20
اقتصادنیوز: بقایی درباره آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده ایران گفت: ما دنبال امتیاز نیستیم، بلکه به دنبال حق خود هستیم و این مطالبه قطعی است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت خارجه درباره دارایی‌های بلوکه شده ایران و نحوه آزادسازی آن گفت: آنچه را که ایران در توافق برجام تحویل گرفت پول‌های بلوکه شده متعلق به مردم ایران بود و هیچ طرفی به ما پولی نداد. اکنون هم همین است ما دنبال امتیاز نیستیم، بلکه به دنبال حق خود هستیم و این مطالبه قطعی است. اینکه به چه نحو انجام شود تا طرف مقابل مثل برخی تجارب پیشین از ایفای تعهد عدول نکند همچنان در حال بررسی است.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.