وزیر نیرو: مصرف برق ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یافته است

خبرگزاری مهر دوشنبه 11 خرداد 1405 - 10:12
وزیر نیرو با اشاره به روند مصرف انرژی در کشور گفت: در حال حاضر کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی مصرف را مشاهده می‌کنیم؛ این در حالی است که با توجه به شرایط موجود باید انتظار افزایش مصرف را داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، عباس علی‌آبادی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با اشاره به روند مصرف انرژی در کشور گفت: در حال حاضر کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی مصرف را مشاهده می‌کنیم.

وزیر نیرو در ادامه گفت: این در حالی است که با توجه به شرایط موجود باید انتظار افزایش مصرف را داشته باشیم.

وی افزود: مردم در مدیریت مصرف همراهی خوبی داشته‌اند و این همکاری در کاهش میزان مصرف کاملاً مشهود است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.