خواسته نظری جویباری و ساپینتو بود/ دلیل جدایی سیدحسین از استقلال فاش شد

ورزش سه دوشنبه 11 خرداد 1405 - 00:35
علی تاجرنیا چندین ماه بعد از جدایی سیدحسین حسینی از استقلال اعلام کرد که این مسئله با نظر مدیرعامل وقت و ساپینتو بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از عجیب ترین اتفاقات نقل و انتقالات استقلال در ابتدای فصل جاری جدایی سیدحسین حسینی کاپیتان این تیم و حضور او در سپاهان اصفهان بود. سیدحسین که فصل قبل نمایش های درخشانی در ترکیب آبی ها داشت، به خاطر برخی اختلافات مجبور به جدایی شد و خودش هم ترجیح داد سکوت کند و صحبتی را به میان نیاورد.

حالا با گذشت چندین ماه از اتفاقات ابتدای فصل جاری علی تاجرنیا رییس هیئت مدیره باشگاه استقلال در جریان مصاحبه امشب خود دلیل جدایی حسینی را اعلام کرده است.

تاجرنیا در بخشی از مصاحبه امشب خود که درباره انتقادهای مجتبی فریدونی صحبت می‌کرد، جمله ای را درباره سیدحسین حسینی بر زبان آورد و اعلام کرد که جدایی او با نظر علی نظری جویباری و ریکاردو ساپینتو اتفاق افتاده است.

تاجرنیا در این باره گفت: «باشگاه استقلال عمری است که از این اختلاف‌ها رنج می‌برد، چه پیشکسوت و چه مدیری که اینجا بوده و‌ مثل ناظر دلسوز حرف می‌زند. اگر موردی وجود دارد که به تنهایی نظری داده باشم، بگویند، در برنامه فوتبال برتر هم گفتم حتی یک مورد درباره بازیکنی چیزی خواستم که انجام نشد.»

یکی از خبرنگاران در این بخش از او سوال کرد که آیا منظورش از آن بازیکن رامین رضاییان است؟ تاجرنیا پاسخ داد: «خیر، درباره سیدحسین حسینی بود که فقط گفتم حرمت بازیکنی که 10 سال در استقلال بود را نگه داریم اما وقتی علی نظری جویباری و ساپینتو نظرشان چیز دیگری بود تسلیم نظرشان شدم.‌»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.