واکنش رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به جایزه ۱۵ میلیون دلاری آمریکا برای اطلاعات شبکه دور زدن تحریم‌ها

خبرآنلاین جمعه 01 خرداد 1405 - 23:00
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، گفت: تعیین جایزه ۱۵ میلیون دلاری آمریکا برای افشای اطلاعات درباره شبکه دور زدن تحریم‌های ایران، بیانگر ضعف، ناتوانی و زبونی سیاستمداران این کشور است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نصرالله پژمان‌فر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، در رابطه با تعیین جایزه ۱۵ میلیون دلاری آمریکا برای افشای اطلاعات درباره شبکه دور زدن تحریم‌های ایران و اختلال در سازوکارهای مالی کشورمان، گفت: این اقدام سیاستمداران کاخ سفید نشان می دهد که آنها در تحقق تمام اهداف ضدایرانی خودشان ناموفق بوده اند.

بنا بر روایت ایلنا، رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در این زمینه، اظهار کرد: به عبارتی آمریکایی ها بیش از چهار دهه تلاش کردند با اعمال تحریم و ایجاد محدودیت، در سازوکارهای مالی کشورمان اختلال ایجاد کنند و حتی در این راستا از ظرفیت های همپیمانان خودشان هم بهره بردند اما با شکست روبرو شدند.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها خودشان هم می دانند اجرای بخش های مختلف کمپین خشم اقتصادی آنها نمی تواند راه بجایی ببرد، افزود: بدون شک این اقدام وزارت خزانه‌داری آمریکا بیانگر تروریسم اقتصادی است و بر اساس قوانین بین المللی، امری محکوم است.

نماینده مشهد و کلات در مجلس دوازدهم خاطرنشان کرد: بنابراین می توان اذعان کرد تعیین جایزه ۱۵ میلیون دلاری برای افشای اطلاعات درباره شبکه دور زدن تحریم‌های ایران از سوی ایالات متحده آمریکا بیانگر ضعف، ناتوانی و زبونی سیاستمداران این کشور است.

۳۱۲۲۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.