باید تجاوز نظامی آوریل ۲۰۲۶ رژیم اسرائیل به کنیسه رفیعنیا در تهران نیز با همان میزان حساسیت مورد توجه و محکومیت قرار گیرد.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در آلمان به اتهامزنیهای آلمان علیه ایران واکنش نشان داد.
به گزارش مهر، سفارت جمهوری اسلامی ایران در آلمان در واکنش به اتهامزنیهای جدید علیه تهران در شبکه اجتماعی نوشت: «امنیت» در هر کشوری، چه ایران و چه آلمان، امری ضروری و قابل احترام است. اما اتهامزنی بیاساس علیه ایران بر مبنای سفارش دشمنان ایران و با تکرار کلیشههای نخنماشده، صرفا موجب بیاعتباری نهادهای قانونی طرف اتهامزننده می شود.
این سفارتخانه تاکید کرد: ضمنا اگر حفاظت از اماکن و مراکز یهودیان، مانند اماکن متعلق به همه ادیان ابراهیمی، یک اصل پذیرفتهشده است، که بیتردید چنین است، باید تجاوز نظامی آوریل ۲۰۲۶ رژیم اسرائیل به کنیسه رفیعنیا در تهران نیز با همان میزان حساسیت مورد توجه و محکومیت قرار گیرد.
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.