اعضای شورای «جشنواره بوم‌تن» از سوی جهاد دانشگاهی منصوب شدند

خبرگزاری مهر سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 14:43
رئیس، دبیر و اعضای شورای سیاست‌گذاری یازدهمین «جشنواره ملی پوشاک بوم‌تن» از سوی رئیس جهاد دانشگاهی منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی منتظری در حکمی دکتر محمود علیگو را به عنوان رئیس شورا و امین مختاری را به عنوان عضو و رئیس جشنواره و عماد حسینی‌فرد را به عنوان عضو و دبیر شورای سیاست‌گذاری یازدهمین جشنواره ملی پوشاک بومتن منصوب کرد.

همچنین با این حکم، مصطفی باقری خلیلی، محسن گرجی، ابوالقاسم شیرازی، مهدی فیاضی، محبوبه الهی، بنفشه مقدم، عباس صفایی‌مهر، فاطمه‌سادات غفوریان و خاطره کلیبری نیز به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری این جشنواره ملی منصوب شدند.

در بخشی از متن این حکم آمده است: «امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره‌گیری از دانش و تجربه، در مسیر تبیین سیاست‌ها، هدایت راهبردی و ارتقای کیفی این رویداد ملی، نقشی موثر ایفا نموده و زمینه رشد و اعتلای هنر- صنعت پوشاک مبتنی بر هویت فرهنگی ایرانی- اسلامی را فراهم آورید.»

بنابر اعلام روابط عمومی جهاددانشگاهی هنر، یازدهمین جشنواره ملی پوشاک «بوم‌تن» با هدف الگوسازی و ترویج پوشش مناسب و متناسب با فرهنگ ملی و همچنین ترغیب دانشجویان هنرمند به نقش‌آفرینی در عرصه طراحی لباس و خلق پوشاک هویت‌مند، با رویکرد محوری «وحدت ناگسستنی ایرانیان در دل بحران»، توسط جهاد دانشگاهی هنر و با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، تولیدکنندگان مطرح حوزه پوشاک و اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران، در زمستان ۱۴۰۵ برگزار می‌شود. فراخوان این رویداد به‌زودی منتشر خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.