اعتراض وزیر خارجه کشورمان به دستگیری غیرقانونی اتباع ایران در کویت

خبرگزاری مهر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 20:14
وزیر امور خارجه نوشت: در تلاشی آشکار برای ایجاد تفرقه و تنش، کویت به‌صورت غیرقانونی به یک شناور ایرانی در خلیج فارس حمله کرده و ۴ تن از اتباع ما را بازداشت کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعباس عراقچی‌ وزیر خارجه در صفحه مجازی‌اش نوشت: در تلاشی آشکار برای ایجاد تفرقه و تنش، کویت به‌صورت غیرقانونی به یک شناور ایرانی در خلیج فارس حمله کرده و ۴ تن از اتباع ما را بازداشت کرده است.

وی افزود: این اقدام غیرقانونی در نزدیکی جزیره‌ای رخ داده که ایالات متحده از آن برای حمله به ایران استفاده می‌کرد.

عراقچی بیان کرد: ما خواستار آزادی فوری اتباع خود هستیم و حق پاسخ‌گویی را برای خود محفوظ می‌دانیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.