برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون ووشو آسیا با حضور علی‌نژاد

صدا و سیما چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 14:43
پنجاه و هشتمین جلسه هیئت‌رئیسه فدراسیون ووشو آسیا در ماکائو و باحضور رئیس واعضای هیئت‌رئیسه همراه با مهدی علی نژاد نائب رئیس ووشو آسیا WFA برگزار شد.

برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون ووشو آسیا با حضور علی‌نژاد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از رسانه کمیته ملی المپیک، در ابتدای این نشست مصوبات جلسه قبلی به تائید اعضارسید و سپس دبیرکل فدراسیون قاره‌ای گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده در یک سال گذشته، به‌ویژه در روند آماده‌سازی برای بازی‌های آسیایی آچی _ ناگویا، ارائه کرد.

در ادامه جلسه و با نظر اعضا، اصلاحاتی در اساسنامه فدراسیون ووشو آسیا به تصویب رسید که از جمله آنها می‌توان به اضافه شدن خزانه‌داربه ترکیب هیئت‌رئیسه و ایجاد جایگاه قائم مقام دبیرکل اشاره کرد.

همچنین مقرر شد درساختار تصمیم‌گیری، در صورت وجود دو نهاد ورزشی در هر کشور، ملاک رسمی، کمیته ملی المپیک آن کشور باشد.

بررسی کاندیدا‌های پیشنهادی برای انتخابات دوره ۲۰۲۶ تا ۲۰۳۰ نیز از دیگر محور‌های این نشست بود که فهرست نهایی برای ارائه به کنگره آماده شود و با پیگیری‌ها و مذاکرات انجام‌شده، همکاری باکمیته ملی المپیک تاجیکستان برای عضویت فدراسیون این کشور در ساختار آسیایی ووشودر دستور کار قرار گرفت.

در بخش دیگری از جلسه، میزبانی مسابقات قهرمانی ووشو آسیا ۲۰۲۸ در بخش بزرگسالان به شهر احمدآباد هند واگذار شد که این رقابت‌ها در دسامبر ۲۰۲۸ برگزار خواهد شد.

در پایان نیز مقرر شد جلسه بعدی هیئت‌رئیسه در ۱۸ سپتامبر در ناگویا و همزمان با برگزاری بازی‌های آسیایی آیچی– ناگویا برگزار شود و کنگره فدراسیون ووشو آسیا روز ۱۹ سپتامبر در همین شهر تشکیل گردد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.