لیگ یک هندبال بانوان به ایستگاه پایانی رسید

صدا و سیما چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 14:17
نمایندگان بندرلنگه و قزوین با برتری مقابل حریفان راهی دیدار پایانی لیگ دسته یک هندبال بانوان ایران شدند.

لیگ یک هندبال بانوان به ایستگاه پایانی رسید

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دو بازی مرحله نیمه نهایی پانزدهمین دوره لیگ دسته یک هندبال بانوان ایران امروز (چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت) در شهر کرمان برگزار شد و تیم‌های صید و ساحل لنگه (آتنا) و کاسپین قزوین با غلبه بر حریفان خود راهی دیدار پایانی شدند.
 
نتایج بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته یک هندبال بانوان به شرح زیر است:
 
چهارشنبه - ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۵
 
صید و ساحل لنگه (آتنا) ۳۲-۲۸ مقاومت شهرداری تبریز
 
کاسپین قزوین ۲۸-۲۵ شهرداری شهربابک
 
به این ترتیب و با توجه به نتایج به‌دست آمده در مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات، فردا (پنجشنبه ۲۴ اردیبهشت) دیدار‌های فینال و رده‌بندی برگزار می‌شود و پانزدهمین دوره لیگ دسته یک هندبال بانوان با معرفی تیم قهرمان، در کرمان به پایان می‌رسد.
 
برنامه دیدار‌های رده‌بندی و فینال لیگ دسته یک هندبال بانوان به شرح زیر است:
 
پنجشنبه - ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۵
 
رده‌بندی / ساعت ۰۸:۳۰
 
مقاومت شهرداری تبریز - شهرداری شهر بابک
 
فینال / ساعت ۱۰:۳۰
 
صید و ساحل لنگه (آتنا) - کاسپین قزوین

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.