واکنش پرویز پرستویی به بستری شدن اکبر عبدی

فرارو چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 13:46
پرویز پرستویی در واکنش به بستری شدن اکبر عبدی در بیمارستان، در صفحه شخصی خود نوشت: «عمو اکبر عزیزم، بازیگر تکرارنشدنی عرصه کمدی و درام آرزوی سلامتی و تندرستی برات دارم.»

اکبر عبدی، به علت سکته قلبی در بیمارستان، بستری شده است. پرویز پرستویی در واکنش به این اتفاق، با به اشتراک گذاشتن عکسی از فیلم سینمایی آدم برفی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، نوشت: 

«هموطنان عزیزم

می‌دونم از 9 اسفند حالمون هم بده، هم خوب

هم داغداریم و هم احساس غرور می‌کنیم

خون دادیم ولی خاک ندادیم

برای اینکه ایران، ایران بماند

ولی دلم می‌خواد با قلب پاکتون برای هنرمند عزیزمون، عمو اکبر عزیز که به علت عارضه قلبی در آی سی یو بستری است، دعا کنید

چراکه شما رو دوست داشته و داره

عاشق ایرانه و وطن»

او افزود: «عمو اکبر عزیزم!

هنرمند خوش قلب، بازیگر تکرار نشدنی عرصه کمدی و درام!

آرزوی سلامتی و تندرستی برات دارم»

پرویز پرستویی - اکبر عبدی

پرویز پرستویی در فیلم سینمایی آدم برفی با اکبر عبدی، همکاری داشته است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.