پست پرویز پرستویی برای بستری شدن اکبر عبدی

عصر ایران چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 12:56
پرویز پرستویی در پی بستری شدن اکبر عبدی در بیمارستان برای او پستی منتشر کرد.

پرویز پرستویی در پی بستری شدن اکبر عبدی در بیمارستان نوشت: عمو اکبر عزیزم، بازیگر تکرارنشدنی عرصه کمدی و درام آرزوی سلامتی و تندرستی برات دارم.

به گزارش ایسنا، پرویز پرستویی که در فیلم «آدم‌برفی» با اکبر عبدی همکاری داشته است، خطاب به مردم نوشت که برای سلامتی اکبر عبدی دعا کنند.

متن کامل نوشته این بازیگر را که با تصویری از نقش‌آفرینی اکبر عبدی در فیلم «آدم‌برفی» همراه است، بخوانید:

«هموطنان عزیزم

می‌دونم از 9 اسفند حالمون هم بده، هم خوب

هم داغداریم و هم احساس غرور می‌کنیم

خون دادیم ولی خاک ندادیم

برای اینکه ایران، ایران بماند

ولی دلم می‌خواد با قلب پاکتون برای هنرمند عزیزمون، عمو اکبر عزیز که به علت عارضه قلبی در آی سی یو بستری است، دعا کنید

چراکه شما رو دوست داشته و داره

عاشق ایرانه و وطن

عمو اکبر عزیزم!

هنرمند خوش قلب، بازیگر تکرار نشدنی عرصه کمدی و درام!

آرزوی سلامتی و تندرستی برات دارم»

پست پرویز پرستویی برای بستری شدن اکبر عبدی

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.