بازیکن استقلال: شاید آخرین جام‌جهانی‌ام باشد | می‌خواهم در بالاترین سطح بازی کنم

همشهری آنلاین چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 09:44
مهاجم تیم ملی فوتبال هائیتی گفت: از گروهی که در آن قرار داریم خوشحال هستم و می‌خواهم در جام جهانی در بالاترین سطح بازی کنم.

به گزارش همشهری آنلاین،داکنز نازون مهاجم تیم ملی فوتبال هائیتی و باشگاه استقلال خود را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ آماده می کند.

نازون در صحبتی کوتاه با رسانه های هائیتی در رابطه با جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت: این رقابت‌ها شاید آخرین فرصت او برای حضور در بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبال جهان باشد.

نازون که ۳۲ سال سن دارد، با اشاره به گروه تیم ملی هائیتی گفت: وقتی دیدم هائیتی در چه گروهی قرار گرفته، خیلی خوشحال شدم؛ چون شاید این آخرین جام جهانی من باشد.

مهاجم استقلال همچنین تأکید کرد که دوست دارد حضور احتمالی‌اش در جام جهانی در سطحی بالا و مقابل تیم‌های قدرتمند رقم بخورد. او گفت: اگر قرار است در جام جهانی بازی کنم، دوست دارم در بالاترین سطح باشد.

تیم ملی هائیتی امیدوار است بتواند با عبور از مرحله انتخابی، جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ را کسب کند؛ رقابت‌هایی که برای نخستین بار با حضور ۴۸ تیم برگزار خواهد شد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.