توافق یک پرسپولیسی با فدراسیون برای سرمربیگری تیم ملی

همشهری آنلاین چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 08:42
انصاری که حدود سه سال قبل در کلاس مربیگری درجه A شرکت کرد و طی سالیان اخیر به‌عنوان معاون ورزشی و مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم فعالیت داشته، به توافق نهایی با فدراسیون فوتبال برای حضور روی نیمکت تیم جوانان ایران رسیده است.

انتخاب سرمربیان تیم‌های ملی پایه در دستور کار فدراسیون فوتبال ایران قرار دارد و پس از اینکه حسین عبدی به‌عنوان سرمربی تیم المپیک انتخاب شد، حالا یک پرسپولیسیِ سابق دیگر در آستانه حضور روی نیمکت تیم جوانان ایران است.

محمد انصاری که پس از دوران مصدومیت و تصمیم به خداحافظی از بازی، وارد عرصه مدیریت ورزشی و مربیگری شد و سابقه حضور در کادر فنی تیم فوتبال جوانان ایران را در کنار حسین عبدی دارد، اکنون برای هدایت همین تیم به توافق نهایی رسیده است.

انصاری که حدود سه سال قبل در کلاس مربیگری درجه A شرکت کرد و طی سالیان اخیر به‌عنوان معاون ورزشی و مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم فعالیت داشته، به توافق نهایی با فدراسیون فوتبال برای حضور روی نیمکت تیم جوانان ایران رسیده است.

این مدافع چپ پیشین پرسپولیس که همراه با قرمزها به نایب قهرمانی آسیا هم رسید و سابقه بازی در تمام رده‌های ملی را دارد، پس از تجربه دستیاری در تیم جوانان، اکنون در راس کادر فنی همین تیم قرار می‌گیرد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.