اعزام سه بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال بانوان ایران در تایلند

صدا و سیما سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 23:37
سه بازیکن جدید راهی تایلند می‌شوند تا به جمع اردونشینان تیم ملی والیبال زنان ایران بپیوندند.

اعزام سه بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال بانوان ایران در تایلند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیای مرکزی (کاوا) از یکم تا هشتم خردادماه به میزبانی نپال برگزار می‌شود و تیم ملی زنان ایران برای حضور شایسته در این رقابت‌ها در اردوی آماده‌سازی برون مرزی خود در تایلند تمریناتش را پیگیری می‌کند.

ندا پاکدامن نایب رئیس فدراسیون والیبال به همراه سه بازیکن جدید (آیدا ولی‌نژاد، یسنا آهنکوب و شقایق حسن خانی) فردا (چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت) راهی بانکوک می‌شوند تا به تیم ملی والیبال زنان ایران ملحق شوند. از سوی دیگر مهسا کدخدا از اردو تیم ملی والیبال زنان در تایلند جدا می‌شود.

بدین ترتیب با تغییرات انجام شده، شبنم علیخانی، سپینود دست برجن، ریحانه کریمی، الهه پور صالح، زهرا کریمی، فاطمه خلیلی، زهرا صالحی، معصومه قدمی، سیده نگار هاشمی، هستی واحدی، نگار عباسی، آیدا ولی‌نژاد، یسنا آهنکوب و شقایق حسن خانی بازیکنان حاضر در اردوی تایلند هستند.

هدف از این تغییرات سرمایه گذاری بیشتر روی نسل جدید والیبال زنان و فرصت مجدد به بازیکنان جوان برای تجربه میادین بین المللی است.

اردوی تیم ملی والیبال زنان ایران تا روز چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت در بانکوک ادامه دارد و تمرینات بدنسازی و توپی و دیدار‌های تدارکاتی درون اردویی از جمله برنامه‌های شاگردان لی دو هی در یک هفته آینده خواهد بود.

مژگان حسن‌زاده به عنوان سرپرست، لی دو هی (سرمربی)، سرگل علیزاده و فاطمه حسنی سعدی (مربیان)، نگار آقایی (فیزیوتراپ)، مائده حامدی (مترجم) و زهرا یلقی (آنالیزور) به عنوان اعضای کادر فنی، این تیم را همراهی می‌کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.