آغوش گرم رونالدو و بنزما در دربی ریاض

پارسینه سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 22:59
دو اسطوره رئال مادرید پیش از دیدار النصر و الهلال نگاه‌ها را به خود جلب کردند.

به گزارش پارسینه ، پیش از نخستین تقابل کریستیانو رونالدو، کاپیتان پرتغالی النصر، و کریم بنزما، مهاجم فرانسوی الهلال، در دربی ریاض، همه نگاه‌ها به این دو ستاره سابق رئال مادرید دوخته شده بود.

النصر امشب سه‌شنبه در ورزشگاه «الأول پارک» در چارچوب هفته سی‌ودوم لیگ روشن عربستان میزبان الهلال بود؛ مسابقه‌ای که نخستین حضور بنزما در دربی ریاض از زمان انتقالش به «الزعیم» در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی محسوب می‌شد.

انتقال بنزما از الاتحاد به الهلال در زمان خود جنجال زیادی به پا کرده بود؛ به‌ویژه پس از آنکه گفته شد رونالدو از حضور در برخی مسابقات النصر خودداری کرده و دلیل آن، اعتراضش به این انتقال بوده است. همین مسئله باعث شده بود بسیاری در انتظار نخستین رویارویی این دو پس از آن حاشیه باشند.

شبکه «ثمانیه» تصاویری از ورود دو تیم به ورزشگاه پخش کرد؛ به‌خصوص لحظه‌ای که رونالدو همراه بازیکنان النصر وارد تونل منتهی به رختکن‌ها شد.

در این تصاویر، ستاره پرتغالی دیده می‌شود که با تیم داوری و سه بازیکن الهلال دست می‌دهد؛ هم‌وطنش روبن نوس، یاسین بونو، دروازه‌بان مراکشی، و سالم الدوسری، کاپیتان الهلال.

اما رونالدو در تونل منتهی به زمین مسابقه برای دست دادن با بنزما به سمت او نرفت؛ هرچند این دو پیش از آغاز بازی و هنگام مراسم دست دادن بازیکنان، با یکدیگر دست دادند و همدیگر را در آغوش گرفتند.

رونالدو و بنزما به مدت ۹ سال، از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۸، در رئال مادرید هم‌تیمی بودند؛ تا زمانی که ستاره پرتغالی از این باشگاه جدا شد و به یوونتوس پیوست.

Screenshot_۲۰۲۶۰۵۱۲_۲۲۵۰۱۹_Chrome

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.