حسین‌زاده: به ویزای آمریکا فکر نمی‌کنیم/ هدف حضور در جام‌جهانی است

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 20:28
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما به صدور ویزا از سمت آمریکا فکر نمی کنیم چرا که مسئول این کار فیفا است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین حسین زاده در پایان سومین بازی درون تیمی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: بازی خوبی برگزار شد و بیشتر از اینکه جنبه تاکتیکی داشته باشد، یک مسابقه فیزیکی بود تا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

وی ادامه داد: در حال حاضر حریف دوستانه‌ای در اختیار نداریم و این مسیری است که باید طی کنیم. امیدوارم در اردوی ترکیه بتوانیم دیدارهای دوستانه خوبی که برای تیم ملی در نظر گرفته شده را برگزار کنیم تا بازیکنان به آمادگی مطلوب برسند.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به برخی بحث‌ها پیرامون ویزای آمریکا برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ گفت: ما اصلاً به موضوع ویزای آمریکا فکر نمی‌کنیم، چون این مسئله در حیطه کاری ما نیست و به فیفا ارتباط دارد.

حسین‌زاده در پاسخ به سوالی درباره رویاپردازی برای گلزنی در جام جهانی نیز خاطرنشان کرد: دقیقاً از روزی که گروه ایران در جام جهانی مشخص شد، آقای قلعه‌نویی تأکید کرد که هدف ما فقط صعود از مرحله گروهی نیست و باید تلاش کنیم نه تنها یک مرحله، بلکه دو مرحله در جام جهانی پیش برویم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.