عبدی: نگاه ما فقط به المپیک است نه فقط ناگویا

خبرآنلاین سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 19:35
سرمربی تیم فوتبال امید ایران تاکید کرد نگاه او صرفا به بازی‌های آسیا ناگویا در ژاپن نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین عبدی درباره انتخابش به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید گفت: امیدوارم بتوانیم کار خوبی انجام دهیم. می‌توانیم تمام برنامه‌ها را در فرصت مناسب اعلام کنیم. نگاه ما فقط ناگویا نبوده و بلند مدت تا بازی‌های المپیک است.

وی در مورد شناختش از بازیکنان تیم نوجوانان و جوانان عنوان کرد: از تیم نوجوانان که در جام جهانی با برزیل و انگلیس بازی کردیم، فقط آن میانگین سنی می‌تواند در المپیک بازی کند. آنها سه چهار سال است با من کار می‌کنند. بازیکنانی که در بازی‌های آسیایی ناگویا شرکت می‌کنند، سال اولی که در تیم نوجوانان حضور داشتم، با من کار کرده بودند. بنابراین، فکر نمی‌کنم مشکل شناخت داشته باشیم و فقط مسئله آمادگی و هماهنگی مطرح است.

258258

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.