اظهارات نخست‌وزیر سابق قطر درباره ضربه آمریکا به دوستانش در منطقه | ببینید

همشهری آنلاین سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 19:15
شیخ حمد آل‌ثانی گفت: اقدام نظامی [علیه ایران] در کل به سود هیچ کسی در منطقه نبود. آمریکا به دوستانش در منطقه آسیب رساند. 

به گزارش همشهری‌آنلاین، نخست‌وزیر سابق قطر افزود:عملیات نظامی تنها به سود شخص نتانیاهو بود. به برنامه‌های او کمک کرد.او به‌صورت آشکار از ضرورت ترسیم یک نقشه جدید در منطقه و تشکیل ائتلاف‌های جدید برای اسرائیل بزرگ صحبت می‌کند.

وی ادمه داد: آن‌ها اطلاعی از ساختار قدرت در ایران ندارند؛ این هرم [قدرت] طی ۴۷ سال و از زمان خروج شاه ساخته شده. به آن شکلی که آنها فکر می‌کنند سقوط نمی‌کند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.