سهمیه کارت سوخت به کارت بانکی منتقل می‌شود؟

الف سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 13:24
سخنگوی صنف جایگاه‌داران از احتمال انتقال سهمیه کارت سوخت به کارت بانکی خبر داد و گفت: مجلس امسال دولت را مکلف کرده که این مهم را پیگیری کند و محقق شدن آن می تواند به نفع مردم باشد و به توزیع دقیق و هدفمند سوخت در کشور کمک کند.

به گزارش ایسنا، رضا نواز با بیان اینکه  انتقال سهمیه از کارت سوخت به کارت بانکی چند بار مصوب شده است، اظهار کرد: این طرح مصوبات مختلفی در هیات وزیران و قانون بودجه دارد.

وی افزود: امسال هم مجلس، دولت را مکلف کرده که آن را انجام دهد.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت در یک گفت‌وگو تصریح کرد: طرح‌هایی از قبل به صورت‌ آزمایشی وجود داشته که تست شده است و در حال حاضر هم می‌شود روی برخی طرح‌ها کار کرد که این مهم در دست انجام است.

وی در پایان گفت: امیدواریم وزارت اقتصاد و وزارت نفت دست به دست هم بدهند تا این قانونی که الزام است اجرایی شود تا نفعش به مردم برسد و بتواند به توزیع دقیق و هدفمند یارانه سوخت در کشور کمک کند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.