استقلال خوزستان محکوم شد

صدا و سیما سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 13:18
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال باشگاه استقلال خوزستان را محکوم کرد.

استقلال خوزستان محکوم شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از رسانه فدراسیون فوتبال، در پی شکایت محسن حسینی از باشگاه یاران سلامت ایرانیان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸۳ میلیون و ۵۴۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت سارا شیربیگی از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت ۳ میلیارد و ۲۵۶ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۲۵ میلیون و ۳۵۶ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۲۶۴ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*با توجه به شکایت شبنم قلمی از باشگاه استقلال خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۱ میلیون و ۱۷۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.