دل نوشته نیوشا ضیغمی در باره وطن ؛ نیوشا ضیغمی در وصف وطن نوشت

پرشین‌وی سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 13:06

نیوشا ضیغمی در واکنش به حمله آمریکا و اسرائیل به ایران، دل‌نوشته‌ای منتشر کرد.

دل نوشته نیوشا ضیغمی در باره وطن

نیوشا ضیغمی در وصف وطن نوشت: «ایرانم، وطنم، ایران بانو، امروز زخم خورده‌ای، امروز تن ارزشمندت پر از ترکش بمب و موشک کسانی است که داعیه نجات انسان دارند، اما در عین بی‌عدالتی بر سر کودکان و انسان‌های بی‌گناه آوار شده‌اند و جانشان را می‌گیرند. ایرانم، تو سختی‌ها کشیدی، اما تن به ذلت ندادی‌، می‌شود بر وجب به وجب خاکت بوسه زد، خاکی که حاصل خون و وجود جوانانی‌ است که هشت سال جنگیدند، اما ذره‌ای از وجود پاکت را به غریبه ندادند، کسانی که هنوز می‌شود با شنیدن خاطراتشان ساعت‌ها اشک ریخت.

دل نوشته نیوشا ضیغمی برای وطندل نوشته نیوشا ضیغمی برای وطن

امروز تمام قومیت‌های این سرزمین؛ کرد، لر، بلوچ، آذری، همه و همه یک‌صدا کنار هم هستند تا این خاک پهناور تا ابد یک پارچه بماند، مطمئنم که زمستان خواهد گذشت و روسیاهی به زغال خواهد ماند. به امید پیروزی هرچه زودتر.»

روزنامه خراسان

منبع خبر "پرشین‌وی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.