رایزنی تلفنی دوحه و کویت در حمایت از آتش‌بس ایران و آمریکا +جزئیات

اقتصادنیوز دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 22:51
اقتصادنیوز: نخست وزیر و وزیر خارجه قطر و وزیر خارجه کویت در تماس تلفنی درباره آتش‌بس میان ایران و آمریکا و تلاش‌ها برای کاهش تنش و تقویت امنیت و ثبات در منطقه تبادل نظر کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی»، نخست وزیر و وزیر خارجه قطر و «جراح جابر الاحمد الصباح»، وزیر خارجه کویت روز دوشنبه تلفنی گفت‌وگو کردند.

براساس بیانیه وزارت خارجه قطر، طرفین درباره همکاری دوجانبه و راه‌های حمایت و تقویت آن رایزنی کردند.

وزیران خارجه قطر و کویت درخصوص تحولات اوضاع در منطقه به ویژه درخصوص آتش بس میان ایران و آمریکا و تلاش‌ها با هدف کاهش تنش در راستای تقویت امنیت و ثبات در منطقه تبادل نظر کردند.

وزیر خارجه قطر بر لزوم تعامل همه طرف‌ها با میانجیگری کنونی در راستای حل ریشه‌ای بحران از روش‌های مسالمت آمیز و گفت‌وگو و دستیابی به توافق پایدار که مانع تشدید مجدد تنش شود، تاکید کردند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.