پاسخ تند هادی ساعی به بازنده‌های انتخابات!

خبرآنلاین دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 13:32
رئیس چهار سال آینده فدراسیون تکواندو ابراز امیدواری کرد بتواند پاسخ اعتماد رای اعضای مجمع این فدراسیون را بدهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هادی ساعی که امروز دوشنبه با کسب ۳۹ رای از ۵۴ رای مجمع فدراسیون تکواندو به عنوان رئیس چهار سال آینده انتخاب شد گفت: از اعضای مجمع به خاطر این اعتماد تشکر می کنم و امیدوارم با عملکردم بتوانم پاسخ اعتماد آنها را بدهم. مسئولیت سختی را روی دوش من گذاشتند که امیدوارم بتوانم مسیر رو به جلو و پیشرفت را ادامه دهم.

به نقل از مهر، هادی ساعی در واکنش به اعتراض بعضی نامزدهای ریاست فدراسیون تکواندو که به تایید صلاحیت یک نامزد اعتراض داشتند گفت: من هیچ واکنشی ندارم. معمولا انتخابات این طور هست و کسانی که بازنده می شوند دنبال بهانه هستند.

وی در مورد برنامه هایش برای آینده گفت: بازیهای آسیایی ناگویا برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و بعد از آن هم باید برای حضور در المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس آماده شویم.

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.