واکنش ایران به تهدید حمله هسته‌ای توسط آمریکا + ویدئو | خیالتان راحت باشد ...

همشهری آنلاین دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 11:41
سخنگوی وزارت امور خارجه به تهدید کردن ایران به حمله هسته‌ای توسط ترامپ واکنش نشان داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دانشجو، سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری بیان کرد: تهدید به استفاده از تسلیحات هسته‌ای خلاف اصول و حقوق بین‌الملل است. کشورهای دارای سلاح اتمی مجاز نیستند کشورهای دیگر را به این تسلیحات تهدید کنند.

سوال معنادار بقایی از خبرنگاران + ویدئو | «قلدر منطقه و جهان کیه؟!»

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به‌خوبی می‌داند در هر شرایطی چگونه از خود دفاع کند. این تهدیدها تاثیر منفی بر عزم ما برای پافشاری بر حقوق و منافع‌مان نخواهد داشت.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.