باز هم گلی به جمال وزیر ورزش

خبرآنلاین شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 07:56
صحبت‌های چهارشنبه گذشته وزیر ورزش، کار خودش را کرد و تیم امید در فصل بهار از خواب زمستانی بیدار شد.

به گزارش خبرآنلاین روزنامه اطلاعات نوشت: در حالیکه قرار است تیم امید در بازی‌های آسیایی شرکت کند، این تیم در خواب زمستانی بود تا اینکه وزیر ورزش فرمان انتخاب مربی تیم امید را صادر کرد.

این فرمان باعث شد تا فدراسیونی‌ها که مدام در سفر هستند به تکاپو افتاده و صریحا با چند مربی داخلی وارد مذاکره شوند. گویا مذاکرات نتیجه داده و حسین عبدی مربی امید شد. 
باز گلی به جمال وزیر که باعث شد به تیم امید تلنگری وارد شود، اما بدانید که همچنان عقب هستیم. امیدها حدودا تا چهار ماه دیگر باید در بازی‌های آسیایی شرکت کنند ولی فعلا هیچ تشکیلاتی به نام تیم امید وجود ندارد. گذشته از آن قرار است در بازی‌های آسیایی شرکت کنیم. 


انتخاب عبدی بهتر از سایر گزینه‌ها به نظر می‌رسد ولیکن با توجه به گستردگی و حساسیت بازی‌ها، عبدی به یک مشاور فنی بزرگ نیاز دارد. جوانی عبدی برای بازی‌های آسیایی جوابگو نخواهد بود. تجربه استفاده از عنایتی و روانخواه که به دفعات سکانداری تیم امید را در اختیار داشتند را نباید فراموش کرد که ناکامی پشت ناکامی به‌دست آمد.

17302

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.