رسمی| سیلی سنگین رئال مادرید به یاغی‌ها/ جریمه کهکشانی برای والورده و شوامنی

خبرورزشی جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 19:30
باشگاه رئال مادرید به‌طور رسمی اعلام کرد که پس از درگیری فیزیکی میان فدریکو والورده و اورلین شوامنی در تمرینات، هر دو بازیکن ضمن عذرخواهی از تیم و هواداران، با جریمه مالی سنگین روبه‌رو شدند.

در پی درگیری جنجالی میان فدریکو والورده و اورلین شوامنی پس از تمرین روز پنجشنبه رئال مادرید در والدبباس، باشگاه اسپانیایی با صدور بیانیه‌ای رسمی از حکم انضباطی درباره این دو بازیکن خبر داد.

رئال مادرید بیانیه‌ای درباره جریمه آنها منتشر کرده است:

«باشگاه رئال مادرید اعلام می‌کند که پس از اتفاقاتی که روز گذشته منجر به آغاز روند انضباطی علیه بازیکنان ما، فدریکو والورده و اورلین شوامنی، شد، هر دو بازیکن امروز در برابر مسئول بررسی این پرونده حاضر شدند. در جریان این جلسه، هر دو بازیکن بابت اتفاقات رخ‌داده ابراز پشیمانی کامل کردند و از یکدیگر عذرخواهی کردند. همچنین آن‌ها از باشگاه، هم‌تیمی‌ها، کادر فنی و هواداران نیز عذرخواهی کرده و خود را در اختیار باشگاه قرار دادند تا هر تصمیم انضباطی‌ای را که مناسب تشخیص داده شود، قبول کنند. با توجه به این شرایط، باشگاه رئال مادرید تصمیم گرفته است هر یک از این دو بازیکن را به پرداخت جریمه مالی ۵۰۰ هزار یورویی محکوم کند و به این ترتیب، روند داخلی مربوط به این پرونده پایان یافته است.»

بیشتر بخوانید: بیانیه رئال مادرید و کاپیتان پس از کتک‌کاری در رختکن؛ ستاره کهکشانی‌ها ضربه مغزی شد/ والورده: این دعوا به وجهه من ضربه زد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.