کنسرت مجید خراط‌ها در یزد، پس از اجرای کینگ‌رام در لبخند

خبرآنلاین جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 18:31
دور تازه برگزاری کنسرت‌های موسیقی پاپ بعد از پنج ماه توقف به دلیل اتفافات اجتماعی دی ماه و همچنین جنگ تحمیلی شامگاه پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۵ با برگزاری کنسرت مجید خراط‌ها از خوانندگان موسیقی پاپ در تالار مرکزی شهر یزد از سر گرفته شد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اعتمادآنلاین با انتشار عکسی از کنسرت مجید خراط‌ها در تالار مرکزی شهر یزد به از سر گرفته‌شدن دور تازه برگزاری کنسرت‌ها اشاره کرد و نوشت: 

«دور تازه برگزاری کنسرت‌های موسیقی پاپ بعد از پنج ماه توقف به دلیل اتفافات اجتماعی دی‌ماه و همچنین جنگ تحمیلی شامگاه پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۵ با برگزاری کنسرت مجید خراط‌ها از خوانندگان موسیقی پاپ در تالار مرکزی شهر یزد از سر گرفته شد.»

البته «پس از ماه‌ها سکوت موسیقایی در سایه جنگ تحمیلی، از چهارم اردیبهشت ۱۴۰۵ اجراهای زنده با کنسرت رامین سیدامامی، معروف به «کینگ رام» در مجموعه تئاتر لبخند در تهران، آغاز شد و اجرای او به‌عنوان اولین اجرای رسمی پس از جنگ روی صحنه رفت.» 

مجید خراطا

۲۴۲۲۴۳

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.