ورود بیش از ۴هزار خودرو به کشور در فروردین/ وزارت صمت: واردکنندگان خودرو هر مسیری که مسدود شود، مسیرهای جایگزین را پیدا و خودرو وارد کشور می‌کنند

خبرآنلاین جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 16:41
سخنگوی وزارت صمت گفت: واردات خودرو در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عزت الله زارعی سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: واردکنندگان خودرو مانند صف شکن هستند هر مسیری که مسدود شود به سرعت مسیرهای جایگزین را پیدا و خودرو وارد کشور می‌کنند.

تسنیم نوشت: زارعی با اشاره به آمارهای واردات خودرو گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد خودروهای واردشده ۱۲ هزار دستگاه بود، در سال ۱۴۰۳ حدود ۶۰ هزار دستگاه و در سال ۱۴۰۴ حدود ۷۵ هزار دستگاه وارد کشور شد.  

وی تاکید کرد: این میزان واردات کمترین فشار را بر سهمیه‌های ارزی وارد کرد.

سخنگوی وزارت صمت افزود: در فروردین امسال، ۴ هزار و ۸۰۰ دستگاه خودرو وارد کشور شد.  

زارعی درباره خودروهای مانده در گمرکات گفت: تعدادی خودرو در گمرکات باقی مانده بود که ترخیص شدند.

۲۲۳۲۲۵

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید