جشن قهرمانی غریبانه؛ رئیس و دبیر فدراسیون استقلالی‌ها را تنها گذاشتند

خبرورزشی جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 15:32
استقلال در حالی عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال بانوان را کسب کرد که مدیران ارشد فدراسیون در مراسم اعطای کاپ حضور نداشتند!

همانطور که تصور می‌شد، دومین فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور به خاطر عدم حضور آکادمی سحر برگزار نشد و استقلال که مسابقه اول را با برتری پشت سر گذاشته بود، در این دیدار هم با حکم انضباطی ۲۰ بر صفر برنده اعلام شد تا کاپ قهرمانی لیگ برتر را به خود اختصاص بدهد.

مسابقه مذکور قرار بود ظهر جمعه هجدهم اردیبهشت برگزار شود ولی آکادمی سحر در آن حضور پیدا نکرد و طبق قوانین بسکتبال با نتیجه ۲۰ بر صفر بازنده اعلام شد تا استقلال با هدایت فرزانه جمامی و کاپیتانی عسل پورحیدری به واسطه کسب دومین پیروزی از ۳ مسابقه فینال که قرار بود برگزار شود، جام قهرمانی لیگ برتر بسکتبال بانوان را به خود اختصاص بدهد.
اگرچه علی تاجرنیا و فریده شجاعی را در مراسم دیدیم ولی نکته عجیب اینجا بود که جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال و محسن معظی فر دبیر این فدراسیون در مراسم حضور نداشتند. همچنین میثم علیپور رئیس سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال را هم ندیدیم تا شرایط به شکلی غریبانه برای استقلال پیش برود!
بیشتر بخوانید: حریف نیامد، خانم‌های استقلالی قهرمان شدند

تیم بسکتبال بانوان استقلال

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.