استقلال در لیگ برتر بسکتبال بانوان قهرمان شد

خبرگزاری مهر جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 13:31
تیم بسکتبال استقلال بانوان به دلیل غیبت حریفش در فینال، قهرمان لیگ برتر بسکتبال بانوان شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین بازی لیگ برتر بسکتبال بانوان در مرحله فینال قرار بود از ساعت 12:30 امروز جمعه در سالن شهید کشوری بین تیم‌های استقلال و آکادمی سحر برگزار شود که تیم آکادمی سحر در محل برگزاری مسابقه حضور نیافت و با باخت فنی که برای این تیم لحاظ شد؛ تیم استقلال به عنوان مقام قهرمانی رسید.

استقلال در بازی نخست فینال موفق به شکست حریف شده بود. پیش از بازی امروز، اعضای تیم استقلال با اهداء گل به رنگ آبی، به مرحوم عنایت‌الله آتشی پیشکسوت بسکتبال ادای احترام کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.