جلسه شبانه در ورزشگاه آزادی به دستور وزیر ورزش

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:49
بعد از حادثه تلخ صبح جمعه در مسابقات اتومبیلرانی در پیست آزادی که منجر به جان‌باختن یک عکاس شد، با دستور وزیر ورزش جلسه شبانه در محل وقوع سانحه تشکیل شد.


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در این جلسه که از ساعت ٢١:٣٠ تا دقایق اولیه بامداد شنبه به طول انجامید، سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت، مدیر مجموعه ورزش آزادی، مسئول حراست مجموعه، مسئول پیست، مسئول مسابقات و سایر مسئولان مرتبط فدراسیون نیز حضور داشتند و این سانحه تلخ از ابعاد مختلف فنی، اجرایی و ایمنی مورد بررسی قرار گرفت. معاون وزیر ورزش در ابتدای این جلسه ضمن عرض تسلیت به خانواده مرحوم درجاتی، با تأکید بر لزوم رعایت استاندارد‌ها در برگزاری رقابت‌ها گفت: «متأسفانه در این سانحه یک عکاس حرفه‌ای و پرتلاش را از دست دادیم و به همین خاطر با دستور ویژه وزیر ورزش باید هم این سانحه مورد بررسی دقیق قرار گیرد و هم باید از وقوع اتفاقات مشابه جلوگیری کرد. یک خانواده داغدار شده و جامعه رسانه‌ای یک عزیز خود را از دست داده و حتی اگر تا صبح هم نیاز به بررسی باشد، باید بمانیم و این موضوع را بررسی کنیم.» کمیته فنی مأمور ارائه گزارش رسمی به وزارتخانه شد پس از ارائه توضیحات توسط مسئولان فدراسیون و شاهدان این سانحه، مقرر شد کمیته فنی مسابقات صبح روز شنبه با تشکیل جلسه، گزارش فنی و رسمی خود را از علل سانحه به فدراسیون این گزارش را به وزارت ورزش و جوانان تحویل دهد. همچنین با هماهنگی انجام شده، قرار است راهنمایی و رانندگی گزارشی از علل سانحه تهیه و به وزارت ورزش ارائه کند. پس از پایان جلسه، حاضرین با حضور در محل به بررسی میدانی سانحه پرداختند.

­

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.