دومین مرحله ارسال تجهیزات پزشکی به استان هرمزگان

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:28
هیئت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران دومین محموله تجهیزات پزشکی شامل یک دستگاه سی‌تی‌اسکن پیشرفته، یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال و حدود ۵۰۰ هزار عدد ماسک به منظور ارتقای توان درمانی و حفاظتی مراکز درمانی بندرعباس تأمین و تحویل داد.
دومین مرحله ارسال تجهیزات پزشکی به استان هرمزگان
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در پی حادثه انفجار در اسکله شهید رجایی بندرعباس و با هدف حمایت از خدمات درمانی استان هرمزگان، هیأت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران، دومین محموله تجهیزات پزشکی و اقلام حفاظتی را به این استان ارسال کرد.
این اقدام در راستای تسهیل ارائه خدمات درمانی، افزایش ظرفیت پاسخگویی به بیماران و حمایت از کادر درمان استان هرمزگان صورت گرفته است.
هیأت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران در راستای رسالت ملی خود، همواره در شرایط اضطراری در کنار مراکز درمانی کشور حضور داشته و با تأمین به‌موقع تجهیزات و ملزومات پزشکی، نقش مؤثری در حفظ و ارتقای سلامت عمومی ایفا می‌کند.
شایان ذکر است، پیش از این نیز این نهاد، یک محموله اضطراری شامل ۱۰ دستگاه شوک (دفیبریلاتور)، ۱۰ دستگاه نوار قلب (ECG)، ۵۰ دستگاه پمپ سرنگ، ۲ دستگاه سونوگرافی پرتابل و ۲۰۰ دستگاه برانکارد را به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و مراکز درمانی بندرعباس ارسال کرده بود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.