خبر خوب از بندر عباس؛ ۷۲۹ نفر از مصدومان حادثه بندر شهید رجایی به آغوش خانواده بازگشتند

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:26
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی از بازگشت ۷۲۹ نفر از مصدومان حادثه تلخ بندر شهید رجایی به آغوش خانواده‌های خود خبر داد.

خبر خوب از بندر عباس؛ ۷۲۹ نفر از مصدومان حادثه بندر شهید رجایی به آغوش خانواده بازگشتند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حسین کرمانپور در حساب کاربری خود در صفحه اجتماعی نوشت: این خبر هم امیدوار کننده است که ۷۲۹ نفر از مصدومان حادثه تلخ بندر شهید رجایی خدمات گرفتند و رفتند در آغوش خانواده.

وی افزود:، اما از میان ۳۵۷ نفری که به دلایلی متفاوت بستری هستند، ۲۱ نفر در آی سی یو (ICU) بستری شدند که شدیداً نیاز به دعا‌ها و انرژی‌های مردم عزیزمان دارند. پنج نفر هم سوختگی بالایی دارند.

۷۲۹ نفر از مصدومان حادثه بندر شهید رجایی به آغوش خانواده بازگشتند

انفجار بزرگی روز شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۴ در بندر شهید رجایی بندرعباس به وقوع پیوست که تاکنون ۷۵۰ مصدوم و ۱۴ کشته داشته و آتش هنوز به صورت کامل خاموش نشده است و اطلاعات دقیقی درباره علت وقوع حادثه در دست نیست.

بر اساس گزارش‌های اولیه، تیم‌های امدادی و نیرو‌های امنیتی در محل حضور دارند و عملیات بررسی و امدادرسانی در حال انجام است؛ تحقیقات جهت مشخص شدن ابعاد این حادثه همچنان ادامه دارد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.