ارسال خون از ۷ استان به هرمزگان

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:25
سخنگوی سازمان انتقال خون اعلام کرد: در پی وقوع حادثه یاد شده، سازمان انتقال خون ایران با فعال کردن شبکه ملی خونرسانی، ارسال خون و فراورده‌های آن را از استان‌های مختلف شروع کرد.

ارسال خون از ۷ استان به هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سخنگوی سازمان انتقال خون ضمن اعلام این مطلب حادثه ناگوار بندر شهید رجایی را به خانواده‌های داغدار تسلیت گفت و برای مجروحان حادثه آرزوی بهبودی کرد.  

بشیر حاجی بیگی در خصوص نحوه تامین خون مورد نیاز مجروحان گفت: در پی وقوع حادثه یاد شده، سازمان انتقال خون ایران با فعال کردن شبکه ملی خون رسانی، ارسال خون و فراورده‌های آن را از استان‌های مختلف شروع کرد.  

بنابر اعلام وزارت بهداشت، وی افزود: به محض اطلاع از وقوع حادثه از استان‌های گیلان، تهران، یزد، همدان، کرمان، خراسان شمالی و اصفهان ارسال خون به بندر عباس انجام شده است.  

اداره کل انتقال خون استان هرمزگان نیز با توجه به وضعیت پیش آمده به صورت ۲۴ ساعته فعال و آماده حضور داوطلبان اهدای خون است.  

حاجی بیگی از داوطلبان عزیز اهدای خون در استان هرمزگان که دارای گروه خونی O- هستند خواست تا اهدای خون را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.