سخنگوی سازمان آتش نشانی پایتخت از انفجار یک ساختمان مسکونی در جنوب غرب تهران به علت نشت گاز خبر داد و گفت: در این حادثه ۳ نفر مصدوم شدند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جلال ملکی گفت: ساعت ۹ و ۱۱ دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه انفجار در یک خانه قدیمی ۲ و نیم طبقه در محله قلعه مرغی به سازمان آتش نشانی اعلام شد و ۳ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: در نیم طبقه بالا به وسعت ۵۰ متر، نشت گاز از آبگرمکن باعث انفجار شده و بخشی از دیوارهای آنجا را تخریب کرد و یک آقای ۶۰ ساله دچار مصدومیت شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: در طبقه پایین دو خانم دچار ترس و شک زدگی شده بودند که هر ۳ نفر به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.
انفجار یک ساختمان مسکونی در پایتخت با ۳ مصدوم انفجار یک ساختمان مسکونی در پایتخت با ۳ مصدوم انفجار یک ساختمان مسکونی در پایتخت با ۳ مصدوم
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.