آماده باش ۴ هزار پایگاه اورژانس برای زمستان

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:35
نماینده اورژانس کشور نسبت به گازگرفتگی مسافران در ایام زمستان هشدار داد و گفت: در طرح زمستانی امسال، ۵۴۰۰ دستگاه آمبولانس اورژانس به همراه ۸۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۶۰ فروند بالگرد اورژانس به‌کار گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، علی شریفان در جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی که با حضور نمایندگانی از سازمان مدیریت بحران، وزارت بهداشت و درمان، سازمان راهداری، بیمه مرکزی، جمعیت هلال احمر، سازمان هواشناسی و... که پیش از ظهر امروز در شهرک آزمایش برگزار شد، گفت: اورژانس کشور در اجرای طرح زمستانی در کنار دیگر دستگاه‌های امدادی و خدماتی درحالت آماده‌باش خواهد بود.

نماینده اورژانس کشور افزود: در اجرای طرح زمستانی، هزاران نفر از تکنسین‌های اورژانس کشور در بیش از ۴۰۰۰ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در آماده‌باش کامل قرار دارند.

شریفان با اشاره به آمار گازگرفتگی در کشور گفت: یکی از هشدار‌های جدی اورژانس کشور، گازگرفتگی مسافران است که ممکن است در فصل سرما به دلیل روشن کردن پیک‌نیکی در داخل کابین وسیله نقلیه و همچنین استفاده از وسایل گازسوز غیراستاندارد در اقامتگاه‌های مسافران اعم از شهری، بین شهری و بین راهی نیز جزو مواردی است که باید جدی گرفته شود.

وی افزود: در همین راستا نیز از تمامی دستگاه‌های حاضر در این جلسه، مخصوصا جمعیت هلال احمر، پلیس راهور و سازمان راهداری می‌خواهم که در این موضوع با اورژانس همکاری  و برای ارائه پیام‌های آموزشی به مسافران با ما همراهی کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.